onsdag 30 januari 2013

STRONGER


Hej på er :)

Träningen går så jäkla bra nu, ökar i vikter varje pass i nån övning. Känner mig stark och bra med energi, har dock slarvat lite med morgonkardion som jag egentligen vill hålla igång. Men så kommer morgonen och sängen är ju sååå go haha. Slänger in intervaller efter mina pass istället, det håller jag i liv iaf ;)


Förra veckan blev det ett sent pass med Micke och Johan, vi körde ett bröstpass. Med andra ord, maxa i bänken. Kuuuul !! :) 75kg i bänkpress och 53kg i lutande hantelpress , mitt mål med det passet var att klara 75 å jag gjorde det.


I helgen var jag hos min syster, åh vad jag saknar henne! Vi skulle ha bott ihop, tänk så mycket bättre det hade vart :) Tacomys, massa träning och strosa runt i Varberg. Hon får mig att må så bra, love you! 




Igår var jag iväg på kvällen och körde ett benpass, fokus framsida ! :) Upplägget såg ut såhär;
• Knäböj 5 set 
90kg , 100kg, 120kg x2, 115kg
• Benpress 7 set
320kg, 340kg, 360kg x2, 380kg, 400kg, 420kg PB
• Benspark 5 set
• Enbensböj 3 set 

Det blev ett personligt bästa i benpress, på 7e sista setet också. Huja, jag såg stjärnor! Fick visserligen hjälp med det sista, körde tre reps och den sista trodde jag allvarligt skulle ramla ner på mig haha. Fick lite panik ! :P
Mina ben gjorde ont, inte skönt-ont utan ONT ! Inatt bultade dom, och imorse kom jag knappt ur sängen haha. Så idag blir det vila från allt, efter att vissa dagar köra två pass per dag kan jag väl vila med gott samvete. Även fast jag så gärna vill iväg, men återhämtning är tydligen bra har jag hört ;)



Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...