torsdag 12 juli 2012

PROTEINKLADDKAKA


Som dom flesta redan vet är jag en riktig chokladoman, och varför inte då passa på att testa en nyttigare variant av kladdkaka, som är sprängfylld med protein. Hittade min inspiration från sportkost blogg.


Blanda 40g chokladvassle, ½dl vatten och sedan in i micron. Jag tog ut min efter 15sek, rörde om lite, sedan in i igen 15sek, rör om och in i micron igen ca 10sek. Mycket viktigt att man rör om så att det inte blir en torr kaka av alltihop. 

OJ OJ SÅ FANTASTISKT GOTT !! 

Kladdkaka till mellanmål är väl inte fy skam ;)

Det är det lilla som gör det stora, speciellt då om man som jag är i en deffperiod :) Det här lär jag göra många gånger till.



2 kommentarer:

  1. Svar
    1. Ja men eller hur! :) Det gör såå mycket det där lilla extra :)

      Radera

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...