onsdag 4 juli 2012

Workout

Jobbat klart för idag, ett rygg och armpass kan jag bocka av på min "göra-lista". Passet gick faktiskt bra, inga jättevikter men ni vet det där härligt-pump-kontakt känslan :) Dips mellan bänkar blev det för övning för mina triceps och där lassade jag på med vikter. Älskar att köra dips, vare sig det är hängande eller mellan bänkar. 35kg hade jag i knät och tryckte på..10reps tror jag. Nästa gång ska jag fasen testa på 40 om inte 50, skitsam om jag bara klarar en. Jag nöjer mig med det :)

Precis käkat lite, ska låta maten sjunka lite.. En timme eller två, innan jag kör mina intervaller på hojen här hemma. Skönt o veta att man bara kan gå ner en trappa och sen sitta där o trampa med musik i lurarna. Ikväll får jag tydligen iväg o ha jouren på jobbet, vilket inte var meningen först. Men, börjar ju 7 till morgonen så varför inte..

På Fredag ska jag mysa med min syster som kommer hit <3 Åka iväg o äta på en restaurang, mysa till det på kvällen med nån film kanske o lite gott :) Längtar! <3

Published with Blogger-droid v2.0.6

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...