tisdag 3 juli 2012

FORMEN


... på magen  

Jag tycker jag ser att den tajtat till sig lite. Det börjar ge med sig mitt lilla problem-område! :) 


Tränat och städat här hemma. På gymmet blev det bröst och baksida lår, övningar jag körde var; armhävningar, bänkpress, lutande hantelpress, cablecross på knä. För baksida lår blev det; liggande lårcurl + sittande och finnen. 
Avslutningsvis körde jag intervaller i 25 minuter på crosstrainern. 


Fått iordning lite här hemma, dammat, dammsugit, moppat golv och tvättat. Så nu är det rent och fräscht :) Matlådor har jag gjort färdig för hela veckan. Skönt att ha det klart , så man slipper stå vid spisen nåt mer. 




6 kommentarer:

  1. Där är skillnad ! =)

    SvaraRadera
  2. Vad roligt att det börjar hända lite med kroppen, tycker att bilden visar rätt stor skillnad! Skam den som ger sig!

    SvaraRadera
    Svar
    1. Ja det är riktigt kul:) Tänk då längre fram, cant wait !! ;)

      Radera

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...