fredag 27 juli 2012

SKIT SKIT


• Började dagen med en morgonpromenad med Giza.
• Ett förjävligt benpass efter frukost. Som lika gärna kunde kvitta! Fast egentligen gick det helt okej, men kunde ge sååå mycket mer. Men min förbannade jävla skithöft börjar göra så fruktansvärt ont. Efter jag började med promenaderna så har det börjat göra mer och mer ont. Det som gör mig orolig är att både mormor och mamma har problem med sina höfter.
• Kardio på crosstrainern gjorde inte saken bättre, snarare värre. Ville bara ge upp, men trampade på i 40 minuter = nära lipstadiet ..

Så låg idag, ingen energi eller ork alls .. :( Ska bli så skönt med vilodag imorgon, ladda upp med god mat och mitt efterlängtade naturgodis som väntar på mig i skafferiet :)
Ska bli spännande imorgon och se vad vågen visar efter det nya upplägget.




Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...