måndag 30 juli 2012

Måndag

Vilken hemsk natt... vart illamående hela natten, försökte förtränga bort det att jag bara var hungrig. Men hur mycket jag än vred o vände så försvann det inte. Så helt plötsligt får jag springa på toa, satt där en bra stund och kräktes.. Fyfan kändes som att tarmarna skulle komma upp.. :(

Somnar om efter en stund o helt plötsligt ringer alarmet på telefonen.. Känner efter om jag är redo för en morgonpromenad. Men jag var så svag, ögonen svullna. Trycker bort det och vaknar först nu, fortfarande lite illamående. Frukosten och kaffet tog emot idag , och jag som älskar min lilla frukost i vanliga fall! :)

Ska försöka ladda upp inför gymmet om en stund! Sedan är det bara att handla mat för veckan o börja fixa mina matlådor.
Åker till Veddige idag så väskan ska packas också.

Published with Blogger-droid v2.0.6

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...