söndag 5 augusti 2012

Back to my routines


Guess who's back .. ;)

Inget bloggande på hela veckan och knappt vart hemma. Då jag var borta i 2 dagar i Veddige blev det ingen träning. Jag har bara myst med min underbara syster ♥ Hade min fria dag i Tisdags, lovely! Frukost ihop, åt på restaurang, mumsat världens godaste marängsviss i Varberg ;) Synd jag inte fick kort på allt, så typiskt att glömma!



Hemma igen, och tillbaka till mina rutiner. Då jag trivs som bäst :) 
Efter att ha sovit urkasst hela veckan och vart stressad över jobb och vardagen så har det resulterat problemmage - magkatarr i två dagar. Jag har en jävulsk mage när den väl sätter igång. Känner inte av nåt nu, så jag hoppas det släppt. Men träningen går jäkligt bra, trots dålig sömn och lite mat.

Morgonens benpass 
PB i knäböj - 2reps på 95kg



Nyduschad ligger jag nu i soffan, åh här ska jag stanna fram tills jag ska iväg och jobba. Slutar imorgon kl.7 och då blir det en morgonpromenad hem sedan iväg till veterinären med mina små godingar, dags att kastrera  dom! 



Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...