torsdag 16 augusti 2012

Min lyxfrukost


God morgon 

Torsdag morgon, men Lördag egentligen. Eller hur ska jag säga ;) Fria dagarna är ju vanligen på lördagar, men idag är det helgdag för mig :) 
Har sovit lite kasst inatt, inte så ovanligt kanske. Ska bli så skönt med en ny säng snart, längtar ihjäl mig efter min kontinentalsäng.

Kommer sussa gott i denna :)

Hur som helst, vaknat flera gånger inatt, vid 5 var jag vrålhungrig, ni vet känslan när det verkligen svider i magen o hur mycket man vrider o vänder på sig går det inte att sova. Jag gav upp och gjorde iordning min frukost :)

Kesella med funlight, min hemmagjorda müsli och bär. Rågbröd rostat i våffeljärnet med skinka, ost och paprika. Ägg & kaffekoppen. 

Müslin blev kanongod! :) Riktigt krispig och smaken var ljuvligt god! Vill ha meeer !! Men ne nu är jag mätt och go. 


Ställde mig på vågen
Och tyvärr ville den inte samarbeta idag. Gått upp ½kg .. Känns jäkligt surt, hade ju ändå vart bättre om den stod kvar på samma siffra.  Men men, kan inte vara minus varje vecka. Tror sömnen spökar lite, kan ju bero på det. Jag känner mig ju tightare, och börjar se alltmer konturer :)
Mina mått däremot ville vara på min sida; 
Midja: -0,5cm
Bröst/rygg: -1,5cm
Spänt läge: +1cm
Insida lår: 1,5 cm
Spänt läge: -1 cm


Ska lägga mig i soffan och kolla på TV, ska försöka få mig en powernap. Jag är lite trötte ;)

2 kommentarer:

  1. Det där tar du igen! :) upp 1 kg för mej också förra veckan. En törn men sånt måste ju också hända!
    kram

    SvaraRadera
    Svar
    1. Ja en får hoppas det :) Min kropp är ju sååå trög!! Men det går bra för dig? Kram

      Radera

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...