tisdag 28 augusti 2012

MOTIVATION


Ja just nu finns den inte.. Eller finns gör den väl, men långt åt helvete är den! Jag försöker hela tiden tänka på mitt mål, en bild på hur jag kommer se ut. Men det är tufft nu, riktigt tufft! Jag lever in min lilla dietbubbla, det går som på räls. Promenaderna och löpningen på morgonen går liksom av sig själv, hur ska jag förklara? Huvudet är inte med för fem öre, benen går av sig själv på nåt konstigt sätt. På gymmet känner jag mig som hemma, men styrkan är inte riktigt där den brukar vara. Jag vill så mycket mer !!



På 1100 kcal om dagen och träna 3 gånger om dagen på det, det tar på krafterna. Men jag får hoppas att det bara håller i sig en liten stund. Vill komma tillbaka! Extremt sug efter mat som inte är på schemat, snälla låt denna veckan gå fort så jag får min fria dag! :) Hungrig konstant, hungrig när jag vaknar, hungrig när jag går och lägger mig..


Idag blev det baksida lår & bröst
Superseta igenom passet
Bänkpress - sittande lårcurl
Sned hantelpress - raka marklyft
Pushups med fötterna på bänk - bollinrullning
Pecdec

Och i vanlig ordning avslutades allt med 40 minuters kardio. Efter detta var jag helt slut, orkade knappt upp för mina trappor. Tog två steg... VILA ... andas .. skakis .. Tillslut kom jag upp ;)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...