torsdag 9 augusti 2012

TORSDAG


Idag valde jag faktiskt att ha en vilodag. Efter att ha tränat konstant från morgon till kväll i över en vecka värkte det i hela kroppen. Så jag har hunnit tvätta sjuttioelva maskiner med tvätt, putsat fönsterna, städat och en sväng förbi banken. Och till sist -  triggerpunktsmassage FinRummet.


Hade bokat 1 timmes behandling för hela kroppen. En timme senare ... bara ryggen som fick sig en omgång, då kan ni nog fatta va stel och spänd jag är. Helt sjukt! Ååh det gjorde så fruktansvärt ont, men samtidigt väldigt skönt. Det gjorde gott för min kropp. Annelie är en klippa, så otroligt duktig !! Eftersom vi inte hann med benen så är redan nästa vecka bokad, och då ännu mer på ryggen för hon ville gå djupare och få trycka lite till ;)
Så härmed har jag bestämt, att en gång i månaden unna mig själv massage. Det gör så himla gott, och det behövs verkligen! :)



Längtar till morgondagen, Fredag och min fria dag! :) Åh du är efterlängtad, nu var det 9 dagar sen. Jag längtar ihjäl mig!! ;) Men först en morgonpromenad sedan fredagsmysfrukost. Under dagen åker jag till Vänersborg och kommer träna ihop med min bror och hans tjej på Sportlife. Ska bli kul o se vad dom har o erbjuda :) Sedan god mat och nåt gott (läs naturgodis ;) till kvällen.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...