torsdag 23 augusti 2012

God morgon../natt

What..Klockan 4 vaknar jag. Men hallå du ska sova, inte riktigt än är det morgon ;) Men jag har två små söta gosingar liggande brevid mig i sängen som kurrar och myser för fullt :) Myyys!

Kom hem rätt sent igår kväll efter jobbet, och strax innan kl.23 kunde jag gå o lägga mig. Så svårt att slappna av när man kommer hem vid 22. Vanligtvis brukar jag somna innan 22, så där förstördes ju min somnrytm ;P
Och när man är ledig nästa dag och tänker att ååh va skönt med sovmorgon, jo tjena eller hur haha.
Magen den skriker efter mat, somnade hungrig och nu svider det gött i kistan vill jag lova. Vet.ni vad som är mer lockande då? Min fria dag idag , tjohooo! :)
Ställde mig på vågen förut.. *trumvirvel* -0,8kg

Ett litet rörigt inlägg från mobilen såhär på morgonkvisten, skriver mer under dagen :)

Published with Blogger-droid v2.0.6

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...