fredag 10 augusti 2012

FORMKOLL


Nu var det 11 dagar sen jag vägde mig, och det resulterade på vågen. -1,7kg. Som jag kämpar, som en dåre och det ger resultat. Fan vad nöjd jag känner mig. Nu äntligen börjar kroppen ge med sig, (hoppas jag, säg inte för mycket ;) Ne, men nu är 59 ruggigt nära! Häääärligt


Det som jag tycker svarar riktigt bra, är mina ben! Dom har jag iofs alltid haft lätt för, men nu.. som en ren jäkla smäll kom dom te ;) Jag blickar framåt och ser min målbild, hur det kommer se ut när jag är i mål. Fyfasen vilken känsla, mitt mål, jag ska dit! 

4 kommentarer:

  1. Wow!! Det där ser ju grymt bra ut Linda!!!

    SvaraRadera
  2. Gud vad roligt att det börjar ta fart nu! Vilken känsla det måste vara! :D Mycket bra gjort!!!

    SvaraRadera

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...