onsdag 15 augusti 2012

Morgonstund


God morgon

Tänkte sovmorgon igår kväll, men det kunde jag ju glömma. Kl.6 väcker katterna mig, bla genom att äta och dra i blomkrukan, välta toaborsten och dra runt på den, riva på tapeterna och sen det värsta av allt .. Rev ner min fina vita kruka i köksfönstret *ARG* Den som jag gillade mest av allt, och kostade fasen skjortan! Gick såklart sönder , åh j*vla katter. Visst dom är tonåringar, men nån måtta får det väl ändå vara, stryk ska dom ha ;) Kan inte ha nån inredning framme, varje gång jag ska gå nånstans plockar jag typ bort hälften och gömmer för att dom inte ska förstöra haha. Det har gått sönder en o annan pryl här hemma, kul va .. Här köper jag fina grejer men nä då ska det förstöras :P

Lite purken imorse med andra ord. Då var det väldigt skönt med en morgonpromenad, härligt och massor med energi! :)


Ska snart iväg här, måste ju köpa ny kruka och hitta nåt mer fint. Efter det ska jag iväg till gymmet, rygg och armar idag :) I eftermiddag ska jag träna Lollo, hjälpte henne igår under mitt eget pass men gick la sådär. Kunde inte riktigt fokusera på mitt eget, och min lilla "träningsbubbla" blev förstörd. Så ne jag föredrar att träna själv, då får jag mer fokus och ingen som stör. Bättre att lägga upp det så att jag bara fokuserar på Lollo och kollar teknik osv , genom ett eget pass med henne :)

Såhär blev magen efter gårdagens pass;

Varför? Stress. 
Som sagt, kände mig väldigt stressad igår när jag både skulle köra mitt eget träningspass och samtidigt hjälpa Lollo. Tur jag hade en tjocktröja med mig så jag kunde gömma kaggen ;) Men fyfasen, det är fruktansvärt när detta händer, gör sååå jäkla ont! 

2 kommentarer:

  1. Det kommer bli bättre sen när de kommer mot ca 1-1,5 år, då börjar de lugna ner sig, då kan du börja plocka fram lite inredning igen ;P

    SvaraRadera
    Svar
    1. Hehe ja jag hoppas det, dom är helt gaaaaarne!! :P

      Radera

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...