lördag 11 augusti 2012

Gårdagen


Gårdagen bjöd på trevligheter :) Träning på Sportlife, och jag kan konstatera att det var inget för mig. Alltför nya maskiner o jag blev bara förvirrad :P Men visst var det fräscht, riktigt snyggt. Och nångång ibland kan jag nog kanske tänka mig träna där men inte mer än så. Och riktigt kul att Lollo börjat träna, skulle mer än gärna börja hjälpa henne att köra igång, synd bara att vi bor på två olika ställen.

När vi blev klara traskade vi hemåt, och började med maten. Lindis hade bestämt middagen :) 
En favorit sen länge tillbaka, men som jag inte ätit på år o dar. 
Grillad kyckling, stekt bacon, grönsaker och creme fraiche paprika/chili som man har i tunnbröd.
Såååå gott !! 

Detta ihop med en film - warrior. Grym film!! Efterrätt för mig blev Ben & Jerry glass och senare på kvällen mumsade jag på lite naturgodis (som jag inte orkade äta upp, mammsen fick resten som var kvar) ;)


Idag har dagen gått åt att träna och fixa matlådor inför veckan. Morgonpromenad - gym + kardio - 90 minuter kvällskardio. Nu är jag slutkörd. Ska lägga mig i soffan och spendera resten av kvällen där för imorgon är det dags för jobb igen.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...