tisdag 21 augusti 2012

UTVÄRDERING ZMA


Nu har det snart gått 2 veckor sen jag började använda ZMA. Kortfattat och enkelt kan jag säga att det är en grym produkt som ger vad den lovar. Det jag var ute efter var att få en förbättrad sömn och känna mig återhämtad. Och det har jag verkligen känt mig efter jag börjat använda den.


Fullpott !! 

Jag kan ge ett exempel; glömde att ta 2 tabletter som står att man ska en kväll. Sov inge vidare alls den natten, vaknade till och från, och kände mig som en zombie när jag vaknade upp. Två nätter som jag glömt, aldrig mer ;)

Sen är det ju så att vissa människor inte alls känner någon effekt, men man får helt enkelt prova sig fram. På mig funkar det, och jag ska absolut fortsätta med det!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...