lördag 7 juli 2012

Fredagsmys

Mysig dag med min syster
Igår efter jobbet åkte jag direkt till gymmet och körde intervaller på crosstrainern. Därefter lite fix innan vi åkte iväg till Vänersborg, som vi bestämt att vi skulle åka till Koppargrillen o käka. Men när vi väl kommer dit visar det sig att det är knökat med folk .. och ja vi fick välja ett annat ställe att käka på. Fick bli pizza ;P Det var inte igår, åh gott var det men min mage gillade inte det. Den fick sig en chock, mådde apdåligt, sved och kändes som om magen skulle vändas in o ut..
Senare på kvällen blev det lite naturgodis (ett måste på mina fria dagar :)
Jag med min cola light och Åse med ett glas vin satt vi hos mig och hade det gott! :) En riktigt fin dag <3
Vikten är densamma som förra veckan.
Mailade direkt Madde. Inget positivt med tanke på min höga träningsdos och låga matintag. Orsaken är nog sömnen.. (supervikigt under diet, givetvis annars också!) Sover ju mellan 7-9timmar, men under natten vaknar jag och är inte riktigt utvilad när jag vaknar och plus att man har två katter där hemma som gillar att leka rövare på natten. Inatt har jag inte fått sovit nåt större heller, orsaken? En berusad person som ringer mitt i natten som sen får sova på min soffa och ja katterna :P Så idag är jag fan ett levande lik.. Jobba heldag 7-21.. Jo hej härliga dag. Jag vill hem !!
Published with Blogger-droid v2.0. 6

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...