söndag 8 juli 2012

Tidig morgon


Vilken natt.. Slocknade klockan tio igår, sköönt! Men.. vid ett på natten ringer Åse och vill hem. Glöm det jag kör ingenstans, jag ska sova!! :) Klockan 4 ringer dörrklockan, jaha där står mamma o vill komma in..*suck* Halv fem blir jag väckt av katterna som river halva huset, och kan inte somna om. Alltså jag blir såå trött, när ska jag få sova?! Nu när jag verkligen behöver den som mest nä då får jag den inte. John Blund var ääär duu?!
Var på gymmet strax innan halv 7 och rev av ett jäkligt härligt benpass, tunga övningar blev det som; knäböj, utfall i smithmaskin, benspark, front squat och några vadövningar också.
Avslutningsvis intervaller på crosstrainern, segt som attan efter ett benpass men jag gjorde det å skönt efteråt :)
Skyndade mig hem, snabbt in i duschen och sedan iväg till jobbet. I eftermiddag väntas ännu ett träningspass - 60 minuter intervaller.

Published with Blogger-droid v2.0.6

3 kommentarer:

  1. Häh, jag har inget minne av att jag ringde dig !

    SvaraRadera
    Svar
    1. Haha.. Först, linda kan du köra hem mig? Jag sa nej jag ska jobba jag kör ingenstans! Men snäälla.. Neeej.. O helt plötsligt nä förlåt hjärtat, du behöver inte. haha wierd

      Radera

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...