söndag 15 juli 2012

SÖNDAG MORGON

Den började på gymmet - framsida lår och vadpass.
Som ni vet är morgonpassen dom bästa enligt mig, tomt på folk och man kan strosa runt å full av energi (tro det eller ej ;)
Eftersom jag stack o träna innan frukost trodde jag inte det skulle gå så bra som det gick. Satan i gatan va grym jag är!! :) Började med tuuunga knäböj. Tior på 80kg, bara där är det personligt bästa. Tänkte att va fasen klarar jag av det , varför inte lassa på 10kg till - fyra på 90kg PB !!

Efter alla sjuttioelva reps med olika benövningar, struttade jag iväg till crosstrainern och körde intervaller som även där gick i rasande fart, hög på energi vill jag lova :)
Hem o käka frukost, sedan ladda inför en ny omgång av intervaller - 60 minuter.

Fin start på denna dag, som nu avslutas på jobbet.

Published with Blogger-droid v2.0.6

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...