tisdag 24 juli 2012

UPPDATERING


Då knåpar jag väl ihop ett inlägg. Det händer mycket om dagarna men inget speciellt som jag har att skriva om. Men det är som vanligt mycket träning, jobba och sköta om hemmet. Sitter aldrig vid datorn längre..

Men nu har jag börjat på mitt nya kost och träningsschema inför augusti månad. Tagit bort alla intervaller, vilket är såå skönt att få slippa :) (för ett tag iaf).  Däremot lagt till lågintensiv träning, som morgonpromenader 6 gånger i veckan + 40min på crosstrainern efter varje styrkepass. Styrketräningen är som vanligt - 6gånger i veckan. 
Maten ligger på samma kalorinivå, för tidigt att sänka ytterligare eftersom det är såpass med tid kvar. 



Gårdagens kvällspromenad ner till campingen med Åse och Giza :) 

Dom hänka på imorse också på en morgonpromenad. Svettigt men riktigt skönt! 



 Snart dags för det här; 


Klockan är ställd på 4:30 , upp tidigt för en morgonpromenad sedan iväg och jobba. Veckan kommer rulla på i rasande fart känner jag på mig. Imorgon kväll följer jag med Åse ner till Veddige, ja det är lite strul hit o dit ...jäkla mas *suck*. Kommer hem på Fredag eftermiddag/kväll. Och på Lördag åker jag till Liseberg med en boende på jobbet! :) Det ska bli så kul, var längesen jag var där. 



Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...