lördag 14 juli 2012

LÖRDA´


Efterlängtade fina Lördag, du är så välkommen så :) 
Att man kan uppskatta en dag sådär, min fria dag! Började morgonen på jobbet (24timmars pass). Efter jobbet hämtade mamma och Åse upp mig, fick hem och göra mig iordning lite sedan hämta upp brorsan. Därefter mot Vänersborg för middag med familjen ♥

Det var längesen vi var ute och åt tillsammans, så det var riktigt mysigt! 

Ett måste om man ska äta på Koppargrillen. Deras beasås och pommes *mums*


Kvällen avslutas nu i soffan med mitt naturgodis och Cola light, tillsammans med mina kelsjuka stållar som saknat mig efter jag har vart borta i ett dygn :)

Imorgon väntas en dag med jobb. Men innan det intervaller, och inte bara en utan två (dom jobbigaste av dom alla, på crosstrainern) + ett framsida lår & vadpass. Hej håå, nu jäklar kämpar vi påå!!
Ett inlägg om vikten och mina mått ska knådas ihop, det har hänt lite grejer :)


Ha en riktigt fin Lördag allihop!


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...