torsdag 12 juli 2012

MORGONSTUND


Goood morgon Torsdag! 
Igår natt sov jag som en knubbad säl, äntligen fick jag min sömn :) Sov i hela 11 timmar, åh gud så skönt det var, vaknade utvilad före klockan ringde.

Ledig idag
Och den dagen är efterlängtad, första lediga dagen på över en vecka. Började morgonen på bästa sätt;

Frukost i soffan framför TV:n. Filten och tända ljus. 


Haft en liten svacka
Nån gång får man den, så är det bara.. Energin har vart som bortblåst, hungrig hela tiden, och jag hade ingen energi alls på gymmet. Fast jag längtade att få träna, så när jag väl var där så kunde jag inte ta ut mig till max. Eller ni vet känslan att man verkligen ger allt, men så har man ändå lite lite kvar o ge men det går bara inte. Tycker att man inte ser nån utveckling , rädd att inte kunna utvecklas .. Det var en dag när jag körde intervaller på crosstrainern, och helt plötsligt börjar jag småböla haha. What?!
Skönt o veta att man har Madde som man kan skriva till när man är nere på botten. Känns så bra efteråt, det räcker oftast med ett litet svar så är det liksom lite bättre sen :) Och sen alla underbara i teamet som stöttar en!

Jaja, så är det, men nu är jag tillbaka :) Energin är där den ska vara, och jag tycker faktiskt att jag ser skillnad på kroppen :) Okej, jag har fuskat ... Ställde mig på vågen imorse, kunde fan inte låta bli haha. Minus visade den, och glad är då jag :)


Ska strax dra till gymmet, blir axlar och mage :) Och lite mer intervaller (varje dag you know) . Förutom att träna ska jag få bort den stora tvätthögen och städa lite här hemma.
På Lördag har jag bokat bord på Koppargrillen, kommer ni ihåg förra veckan när jag och Åse skulle dit och käka o det var fullt. Vi kör igen, och denna gången får vi den omtalade beasåsen. Ja alltså, Koppargrillen är känd för sin hemmagjorda bearnaisesås, deras supergoda pommes och kött på det :)
Det kommer bli en riktigt mysig dag känner jag på mig :) Vi syskon (Kim, Åse oså jaag), Lollo och kanske mamma.



Nähä, dags att byta outfit till träningskläder. Svepa min lilla drink och sedan pysa iväg :)


4 kommentarer:

  1. Bra jobbat tjejen:):) När de där dagarna dyk upp är det fint att tänka; "Just do it":):) Kram:)

    SvaraRadera
    Svar
    1. Precis!! :) Bara se målet framför sig! Kram

      Radera
  2. Du har ingenting att oroa dej för, så målmedveten som du e!
    Vi är iaf 2 som har grinat i gymmet den här veckan. Jag för att min träningskompis började prata om hur mycket kött och potatis han skulle hem och äta när jag hade 250 g kesella kvar för dagen. Hahaha, man är ju inte helt hundra alltså ;)

    Fortsätt så som du gör ! :)

    SvaraRadera
    Svar
    1. Haha fan va sluta vi är! ;) Men klart vi klarar de!! :)

      Kram på dig

      Radera

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...