lördag 1 december 2012

1 DECEMBER


Nu är det inte långt kvar till jul! :) Som jag längtar. Räknar ner dagarna nu, åh så preimär för julkalendern imorse. Kul jul :) Men också 23 dagar kvar till min första fria dag, då kanske ni förstår hur mycket jag längtar :) Inte det att jag går dag ut o dag in och vill äta nåt annat, nä jag trivs bra med mitt upplägg och behöver nästan aldrig känna mig hungrig men ändååå , smaska julmat, äta massa gott :)


Idag är det dags för Ida, Rebecca och Malin från teamet att ställa sig på scenen, (den tävlingen som jag först också skulle ställa upp i). Fasen va duktiga dom är !! Åh dom glänser redan, nu är det dags för dom att visa upp allt slit! GO GIRLS !! :)




Nu längtar jag efter att få stå på scenen, helt galet :) Men om ... 3-4 månader gör jag det också!
Snart dags för hemgång, mitt 25 timmars pass är snart färdigt och då är det direkt till gymmet. Blir en lugn helg, jobb imorgon igen.


1 kommentar:

  1. Är jätte nyfiken på ditt dietupplägg och fastan, kan du inte skriva mer om det? :)

    SvaraRadera

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...