fredag 21 december 2012

PB och formcheck


Inne på 4e veckan nu av dieten och det känns otroligt bra :) Jag har massor av energi och fortfarande massor av energi på gymmet, och blir starkare. Periodisk fasta passar mig utmärkt har jag märkt, jag vet inte varför men jag mår så himla mycket bättre nu än vad jag gjorde förra dieten.
Det enda jag kan sakna är gröt, men jag gjorde faktiskt nåt riktigt gott förra veckan. 

Min proteingröt med cookies&cream/chokladsmet på. 

1,5dl havregryn 
1 skopa wheyprotein
2,5dl vatten 
Örtsalt 
Kanel
In i micron några minuter, rör om då och då. 

1 skopa kasein
½dl vatten (lite mindre)
2 msk kesella
2 msk cankao 
Vispa kasein med vatten tills det blir en lätt smet, ställ i kylen en liten stund. Ta ut den och vispa ner kesella o cankao. 



Väl på gymmet , ja där går allt kanon !! :) Bäst går det faktiskt på morgonen, som alltid. Och konstigt nog ingen mat i magen endast aminosyror och PWO så får jag ändå till PB nästan varje pass. Helt otroligt ;)
Nu i veckan när jag körde bänkpress gjorde jag PB , 70kg 2 reps. 
Och idag, helt otaggad till att träna o tänkte först byta ut för att köra bröst & armar. Men nä det fick bli rygg tillslut. Svepte min företräningsdrink efter min morgonpromenad.
Marklyft stod på schemat, å se på fan jag gjorde inte bara ett personligt bästa utan 3 stycken t om :)
3 set stegrande vikt sedan; 
110kg 5 reps
115kg 4 reps
120kg 2 reps

Happy face efter ett kanonpass :)

Vågen vet jag inte vad den visar.. i vanlig ordning ;) Men jag ser på kroppen att här händer grejer! 



Mycket svammel idag! Ska snart åka till stan och handla det sista julklapparna, lär va mö med folk !! Ska äntligen fixa mina naglar också, åh va kul ! :) Syrran kommer till helgen, bakas på Söndag och julafton åker vi till Norge o firar jul med mormor, morfar & Liv. Guud vad jag längtar, saknar gamlingarna :) År sist vi firade jul ihop, så det kommer bli mys.




2 kommentarer:

  1. Strunta i vågen, det är bara siffror och inget mer. Du ser stråååålande ut! Njut av din fria julafton nu :)
    Kramar!

    SvaraRadera

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...