måndag 10 december 2012

MINA DAGAR


Jag ska berätta lite hur mina dagar ser ut nu när jag går på PF (periodisk fasta).

Dom dagar jag inte jobbar på morgonen går jag upp vid 8-9 tiden (bara för att slippa vara hungrig så länge ;) , antingen går jag ut på en morgonpromenad som jag gör 4 gånger i veckan. Annars sticker jag direkt till gymmet efter min sup på BCAA och craze. Brukar vara klar strax innan 12 och då är det bara för mig att cykla hem och få i mig mat. Och det första målet som jag alltid tar, varje dag, är torsk och wokgrönsaker (om träningen är på morgonen lägger jag alltid till lite potatis vid detta målet)


Om jag tränar på eftermiddagen laddar jag upp med riskakor, aminosyror och PWO. 


Framåt eftermiddag runt 16:00-17:00 äter jag mitt andra mål som också är det största och det näst bästa på hela dagen :) 

Till kvällen runt kl.19 kommer det absolut bästa på hela dagen, mitt kvällsmål som är kesella & ägg :) 



Dagar jag jobbar på morgonen är lite tuffare, då går jag upp runt 5-6 och fastar fram till 12. Så där känner jag helt klart hunger utav helvete... Varannan timme fram till mitt förta mål tar jag aminosyror.
Om ni undrar hur det går med vikten eller några mått så vette tusan hur det går där. Jag skiter i det, det blir bara ett stressmoment för mig så jag ser hellre på kläder och i spegeln :) Men däremot känner jag mig piggare och starkare på gymmet, nästan varje pass gör jag personligt bästa. Jag har mer energi, vilket jag inte trodde jag skulle ha :)

Angående mina fria dagar. Ja dom känner jag inget behov av lika mycket som jag gjorde förr. Hade en liten höjardag i Fredags, men då höll jag schemat fram till klockan blev runt 19. Då smaskade jag både lussebullar och naturgodis :) Det räckte gott o väl.
Jag älskar verkligen detta upplägget, passar mig perfekt. Coach Madde gör ett kanon jobb !!



Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...