lördag 16 februari 2013

LÖRDAG.


Helloo !! 

Vet inte vad jag ska skriva riktigt, men känner att nåt får jag väl klämmma ut ;) Kan ju börja med träningen, såklart. Några goa PB har jag fått in under veckan :) 

Körde ben i veckan med Fredrik, roligaste muskelgruppen! Det blev  PB i knäböj 130kg x2 och benpress 450kg, snart uppe i 500kg.

Min morgonkardio börjar komma igång igen, gött mos! Varierar med lågintensiv och intervaller
Mår som bäst med kardio på morgonen, konstigt nog är det jäkligt svårt ibland att komma ur sängen haha


En goe bulle börjar ploppa upp i nacken, å lite tuttmuskler :)

På tal om tuttar, dom mosades under veckan
Bänkpress 82,5kg 
Lutande hantelpress 29kg hantlar 
PB


Provade byxor som låg i garderoben, började dra upp dom på låret men sen tog det tvärstopp vid rumpan. Den växer minsann. Så då var det ju bara att fixa lite nya byxor ;) 

Fick hem mina WR.UP buttlift tights från Fitnesslifestyle, tack så mycket fina Anna-Maria Lacatus! 
Mycket stretch men dom sitter på sin plats :) Bästa skönaste tightsen, älskar dom!! 




Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...