tisdag 5 februari 2013

TISDAG.


Först var jag sjuk, förkyld och halsont. Kände mig piggare igår så körde ett, eller nej två pass igår. Mådde ju så bra, och så jäkla bra med energi ! Nöjd över min pass blev jag iaf :) Personligt bästa i knäböj på 130kg och benpress 400kg, denna gången helt själv och några extra reps! :)
Men igår kväll kände jag av i halsen igen, tack... Ja jag vet, onödigt att köra hårt när man nyss vart dålig, får väl skylla mig själv :P Hade ju för tusan planerat att börja med morgonkardio igen, vill komma igång med det nu! ! Skulle egentligen iväg sen, men jag får väl ta o vila. Tyyyypiskt ! !


I helgen var jag i Göteborg och träffade några i teamet
Vi träffades på Nordic wellness Backaplan, tjejerna körde såklart ett träningspass. 
Eftersom jag inte tränade så passade jag på att fota lite. 


T-walk och lite posering med hjälp av våran hjälpcoach Tess

Kvällen avslutade vi på en restaurang med kina/mongolisk/sushi och thaibuffé. Supertrevligt, som alltid !! Underbara människor! 




Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...