onsdag 27 juni 2012

Mitt i veckan

Igår efter jobbet fick jag med mig min syster till gymmet , eftersom hon är hemma nu så fick hon följa med :) Men vi är ju två helt olika personer när det kommer till att träna. Hon är "stå-å-svettas-på-cardiomaskin typen" , och det är ju verkligen inte jag :) Hon fick stå där inne i rummet brevid så gick jag runt för mig själv. Åse kommer ut efter en stund o ska vila lite innan hon sätter igång igen, hehe söt!
Frågar henne om hon inte ska köra lite axlar eller mage kanske? Jag kunde visa henne.. Men nä .. Å där kände jag igen mig direkt från förr. Det var bara killar på gymmet, o hon var rädd att ta i, bli uttittad.. Alla har vi vart där, men man växer som person! Tack o lov för det ;)
Fått bättre självkänsla och självförtroende , stånkar o stönar, skiter i om folk glor, tar i lika mycket som killarna (om inte mer i vissa muskelgrupper ;)
Vart jag vill komma med detta vet jag inte , bara få skriva av mig :)

Imorgon åker jag till Göteborg för lite poseringsträning. I samma veva åker Åse med, en heldag med min kära syster <3 Hon behöver det, all stöd hon kan få! Love youuu!!
Käka ute, kolla lite i affärer kanske och sedan köra hem henne till Veddige, där stannar jag en stund så ska vi käka tacos o mysa :) Kommer bli en kanondag!

Published with Blogger-droid v2.0.6

2 kommentarer:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...