söndag 3 juni 2012

Veckan som kommer

I veckan fick jag hem mina essenser, testade gräddkola i min "proteingegga" på kvällen. Jag har alltså inte kaseinpulvret som en drink utan jag tar mina 40gram och rör ihop med 1/2dl vatten, ställer in i frysen så det blir hårt och sedan mumsar i mig :) Såå gott !! Kan riktigt längta efter det under dagen,  att få äta min glass innan läggdags, inte helt fel ;)


Helgen är slut, en ny vecka att se framemot. Men inte vilken vecka som helst, SWEDEN ROCK!! :) På Tisdag morgon åker vi, å kommer hem på Söndag. Ska bli så jäkla kul!

Det kommer som sagt bli en liten utmaning med kosten, det jag får ha med mig är mat som klarar sig utan kyl så som; makrill, tonfisk, proteinpulver, torkad kött, ägg, frukt osv osv. Men det ska nog gå kalasbra ändå :) Vila en hel vecka från träningen också, känns både skönt och lite tråkigt. Fast det kan en nog behöva , återhämta sig rejält och köra stenhårt när en kommer hem ;)


Published with Blogger-droid v2.0.4

4 kommentarer:

  1. Du har väl kollat så de är kalorifria de där rackarna? ;)

    SvaraRadera
    Svar
    1. Kollade upp det, stod inget om det. Men mängden är ju så liten så kan ju inte bli så många kalorier isf.. ? :)

      Radera
  2. Hoppas du får det riktigt avkopplade och super-kul!:):)
    Kram:)

    SvaraRadera
    Svar
    1. Tack! :) Det ska bli sååå kul!! :)
      Kram

      Radera

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...