tisdag 12 juni 2012

Tillbaka till rutiner


Helloooow! :) 

Tillbaka till vardagen, mina rutiner och träningen. Men jag kan bara sammanfatta veckan såhär; awesome, helgrym vecka - bästa på länge !! :D Längtar till nästa år. Har träffats så otroligt mycket härligt folk, och så skön stämning. LOVE LOVE

Kort från veckan
Påväg in till festivalområdet









Muscharna fick vara med :)

Dimmu Borgir







Ååh jag smälter, äntligen fick jag se Nikki Sixx!!! ;)

Min man där till vänster ;)


Har inte riktigt återhämtat mig än, men på go väg :) Alltså så skönt som det var att då duscha, bädda rent och sedan lägga sig på spikmattan. Den känslan .. såå efterlängtad! Stenslockande redan vid halv nio. 


1 kommentar:

  1. Det finns verkligen de rutiner som är underbara:) Som rätt mat och träning;):):)
    Ha en fortsatt skön söndag:)

    SvaraRadera

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...