tisdag 19 juni 2012

Utvärdering av deffen

Tänkte skriva lite kort om hur dessa veckor har varit nu när jag går på deff.

Det har nu gått 4veckor sen jag började (24v kvar)  ;) Skämt åsido.. Jag själv trodde att det skulle nog inte vara några problem alls att sänka maten (drygt 1500kcal ligger jag på nu) eftersom jag har ätit så lite innan också, lika mycket träning om inte mer. Men dom första dagarna var kaos verkligen, mådde skit och jag var hungrig konstant. Energi vad var det..? Magen den kollapsade ett tag där, fy det var inte roligt. Men så 3-4e dagen vände allt, energin kom tillbaka och jag mådde bra igen :)


Nu har ju liksom kroppen vant sig, och allt flyter på riktigt bra! Vikten har minskat med 1kg. Jag räknade aldrig med den veckan jag var på festival, så från i början av månaden så är det alltså -1kg.

På fredag tar jag fram måttbandet och vågen. Sen tror jag också att det är ingen ide att tänka för mycket på att man ska ner för då går det trögt. Kroppen är smartare än vad man tror. Min är då fasen inte o leka med, segare än kola på att fatta att den ska ner ;P


Det var lite av det som snurrade i min skalle.


Published with Blogger-droid v2.0.4

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...