måndag 25 juni 2012

Uppdatering


Heeey! :)

Ja alltså ni får ursäkta min kassa uppdatering. Blir nåt inlägg i veckan , det är allt jag hinner med. Sitter snarare aldrig vid datorn längre, tacka vet jag mobilen :)
Midsommaren var mysig. Jobbade förmiddagen, så blev lite firande med boende och personal :) Senare hem till mammsen och fira vidare med familjen. Äta, skratta, tjöta, äta lite mer och snacka lite mer. Riktigt mysigt ♥ Jag hade gjort iordning en marängtårta dagen innan, som alla verkligen älskade. Jag med! :) Hade längtat efter den hela dagen haha.

Jag stod i en timme, EN timme och vispade smörkrämen. Men det blev bra tillslut :)



Nu om nåt helt annat 

I Fredags åkte ju måttbandet fram, dags att skicka iväg siffrorna till Madde. Sist jag mätte mig var den 1/6 , och såhär såg det ut: 

Midja: -1cm
Höft/rumpa: samma
Biceps: samma
(spänt läge): samma
Bröst/rygg: +½ cm
(spänt läge): -1cm
Lår insida: -1cm
(spänt läge): +1cm

Jag är nöjd och Madde var nöjd hon med :) Riktigt bra att jag ökat rygg och ben! Men som sagt min kropp är en segis, så det är fasen bra det händer nåt över huvudtaget ;P Vikten då? Ja den är kvar på samma siffra som förra veckan. 
Men nu har jag fått mitt nya upplägg inför Juli. Sänkt mellan 100-200kcal, och ännu hårdare träning. Mycket intervaller, snarare varje dag :) + efter styrkan. Om inte kroppen får en chock nu så vette fasen! ;)



Hela veckan är det jobb som gäller och givetvis klämma in träningen också :) Och maten är färdig för hela veckan, så det slipper jag greja med. Gött mos :)



Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...