tisdag 19 juni 2012

Workout

Fick lite sovmorgon idag, till kl.8 :)

Med lite frukost i magen och sedan ladda upp med diverse pulver - vitargo, BCAA och PWO. Jag är redo för gymmet! Ett bröst & baksida lår, körde övningar som; bänkpress, lutande hantelpress, armhävningar mot bänk. För baksida lår blev det; liggande lårcurl, raka mark, sittande lårcurl.

Personligt bästa i bänkpress - 62,5kg 3 reps.

Jag är då nöjd med dagens insats! Kände att jag stod o stampade på samma vikt, men efter lite pushande från en kille på gymmet la jag till lite extra, å det gick :)


Avslutade passet med intervaller på cykeln.


Ska strax iväg till jobbet. Hela veckan lång fram till helgen för då är jag ledig :) Åh va jag längtar till midsommar, massa god mat och lite annat gott , ska baka antingen en kladdkaka med fudge eller marängtårta med smörkräm och jordgubbar på det :) Ja ni hör ju, helt galet gott för en gottegris som mig :P


Published with Blogger-droid v2.0.4

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...