onsdag 24 oktober 2012

EN VECKA HAR GÅTT


...Sedan jag beslöt mig för att avsluta deffen, göra ett litet uppehåll i drygt 2 månader innan allt sätts igång igen. Det har gått förvånansvärt bra, och jag äter fortfarande nyttig mat men lagt till lite kolhydrater såsom potatis, mer frukt, grovt bröd, hemmagjord müsli, givetvis grönsaker, sen har jag fått dille på mitt kära jordnötssmör igen som stått i skåpet och bara väntat på mig ... typ ;)

Jag räknar inga kalorier alls, utan jag äter med måtta helt enkelt. Det känns bra, eller ja ibland. Har samlat på mig vätska just runt mage, lår och vi ska inte tala om pattarna .. huja stora meloner !! Gillas inte. Men det är ju inte så konstigt egentligen så jag får väl ta den smällen. Men å andra sidan så ska jag ju inte tänka så mycket, varför ska det vara så svårt att släppa allt?! Nä nu lägger vi ner detta snacket !! :)

________________________________________

Rygg och triceps idag


Mat efter träningen. 
Ugnsrostat potatis och morötter, kött & en klick jordnötssmör 

Storstädat här hemma, nyduschad och tänt doftljus, nu ska jag lägga mig en stund i soffan.



Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...