lördag 6 oktober 2012

Mysig dag med familjen


Såna här dagar uppskattar jag till hundra. Släppa alla tankar som har att göra med diet och allt runtomkring.
Vi vaknade tidigt och har verkligen tagit vara på dagen :) Ätit en lång frukost tillsammans. MUMS!


Efter vi käkat började vi göra oss iordning för en tripp in till Varberg. Gå runt o strosa, fika på Mignon, ett supermysigt café. Gå runt lite i affärer och tillsist handla mat till ikväll - Tacos står på menyn :)


 Köpte såå goa fluffisar till fötterna :) Myskläderna är på, dags att fixa tacos. Ikväll är det äääännu mera mys med film, gottigott och Åses specialare "lyxknäcke med en röra på philadelphia ost, soltorkade tomater och vitlök". Hon har tamejtusan tjatat om denna hur länge som helst o hur god den är så nu får vi se om det är så gott som hon säger ;) 


Snälla underbara Carin har hand om mina små pojkar där hemma. Åh hon är helt fantastisk, så nu är dom buddies :) Jag blir alldeles varm i hjärtat när jag får både sms och videoklipp på hur fint det går :) Puss på dig min lilla Carin ... aaa ;)




1 kommentar:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...