fredag 5 oktober 2012

FREDAG.


Hej på er.

Vilken supervecka jag har haft, både med träningen och energin. Men jag ska erkänna att det ska bli riktigt gott med en vilodag imorgon. Utöver min träning som jag har på schemat så har jag lagt till 2 pass spinning. Så trots min lilla dos med mat så har jag mått kanon :) Får väl hoppas att det håller i sig en stund till iaf ;) 

Min vikt står och stampar på samma envisa siffra, men vet ni va.. Jag skiter i våghelvetet ;) Jag känner och ser att det hänt grejer med min kropp. Men egentligen så måste jag ju ner också.. Jaja vi får väl se hur Madde väljer att lägga upp nästa upplägg. Kan vara så att all kardio jag kör gör att jag håller mycket vätska.

Övre bilden är från idag, nedre är för 10 dagar sedan. Jag tycker ändå jag ser en liten skillnad. 


SM i Västerås i helgen. Linda från teamet ska tävla i bodyfitness. Tanken var först att åka dit och kolla, hade vart så himla kul. Men pengarna räcker inte riktigt till, sen väljer jag istället att åka ner till min syster tillsammans med mamma ♥ Ha en helhelg bara vi, mysa och äta gott.
Men jag önskar henne all lycka till!!


I väntan på att mamma ska bli klar - lite mys med mina pojkar. 


En rolig grej som också har hänt. Jag har fått en tjänst på Gården, där jag jobbat i över 2 år. Nu är denna tjänsten visserligen bara i 3 månader. Men jag är så himla glad, att veta säkert i tre månader framöver :)

Hepp, dags att fixa iordning packningen. Hoppas ni får en trevlig helg :)



Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...