måndag 1 oktober 2012

Full av energi

Fy tusan vilken härlig start på veckan. 45 min morgonkardio, ett ryggpass + 60min kardio och nu ikväll en timmes spinning. Åh vad jag har saknat spinningen, vilken härlig känsla att sitta där på cykeln igen o trampa som en idiot, andas så man tror att lungorna ska sprängas vilken sekund som helt, svettas  som en galning och grym musik med en grym instruktör. LOVELY !!

En fet tumme upp på det!

Nu är det andra bullar som gäller framöver, dom 8-9veckorna som är kvar. Hädanefter kommer jag ta bort mina fria dagar, kommer endast ha en fri dag i månaden. Eftersom jag ligger efter lite med formen så är det fit for fight nu !! Hard work fram till december. Nu jäklar ska det hända grejer! :)

Published with Blogger-droid v2.0.9

1 kommentar:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...