söndag 30 september 2012

Nya tag


Denna veckan vill jag bara glömma , vart sjuk hela jäkla veckan. Kände mig någorlunda frisk i Torsdags så körde ett lätt pass på gymmet, men det blev pannkaka av alltihop. Efter min kardio kände jag mig mer förkyld och halsen jävlades igen *suck* Känner mig mer som en fläskig pannkaka just nu haha

Motivationen har inte vart på topp heller, mycket funderingar kring tävlingen. Om jag ska köra nu i December, eller om jag ska vänta till våren. Men efter mycket om och men kom jag fram till att köra på, ge järnet. Man kan ju ändå inte se in i framtiden hur formen kommer se ut så lika bra att köra på, så får man ta det då :) Med det sagt - sluta tänka så mycket och bara köra på. Blir nog bäst så! Skita i vad andra tycker, jag får vara osocial och tråkig men jag själv måste komma i första hand. Mitt liv - mitt val. Jag vill det här så jädrans mycket, och komma i mitt livs bästa form någonsin. Jag kan, jag vill, jag ska !!


Nä, veckan som kommer har jag bestämt ska bli kanon! Så det så. Bokat in spinning några veckor framöver, ååh vad jag saknat det. Ska bli sååå kul att få köra det igen :)

Min söndag. 
Hittade en onepiece igår, barnstorlek och några hundralappar billigare. Bra att vara liten ibland ;) Tvätten är tvättad, matlådorna för veckan är klara och nu ska jag lägga mig i soffan och kika runt på bikinityg och skor.




2 kommentarer:

  1. Klart man har sina funderingar när man går på så hög träning och så få kalorier och det kanske för ögat inte händer så mycket!
    Men du är jävligt duktig som kämpar på och inte ger upp, så länge du mår bra av det så är det det du ska köra på!
    You go girl!!!

    SvaraRadera
  2. Klart att du ska köra! In i bubblan sista veckorna nu.
    Peppkram!

    SvaraRadera

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...