torsdag 13 september 2012

FAMILJEMYS


Mysig och trevlig stund med min bror och mamma ♥ 
Bara Åse som fattades, miss u sis!
Jag mötte upp Kim, sedan gick vi och handlade. Traskade hemåt och började med maten. Mamma hade verkligen trott vi skulle ut och äta, så hon ringer när hon är färdig och ber mig gå ut så vi kan sticka. Men nähä, bara att parkera bilen och komma in. Hon kommer upp för trappan och "suprise", middagen är serverad :)

Kycklingpaj & sallad med salladsdressing gjord på olivolja med citronsmak och salladskrydda
(kycklingpajen ligger under fliken "Recept")



Efterrätt; kladdkaka & glass 


Mycket prat om allt å inget, bara att få umgås. Åh vad detta gjorde min dag! Träffas inte så ofta tillsammans så detta var mycket uppskattat!
Nu ska jag lägga mig i soffan, sedan gotta ner mig med mitt naturgodis :) Imorgon väntas en dag med först morgonkardio sen gym - ben ben ben !! Eftermiddagen spenderar jag på jobbet.



Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...