tisdag 25 september 2012

Veckan som gått


Jag uppdaterar inte så ofta som ni kanske märker, sitter aldrig vid datorn så blir några inlägg från mobilen ibland bara. Men nu sitter jag här, så kan ju sammanfatta lite av det senaste :)

I Lördags hade jag den värsta dagen på hela deffen. 
Jag mådde så psykiskt dåligt. Hungrig hela tiden, var svimfärdig och illamående, var trött på allt-allt! Ringde syrran och börjar böla, haha fyfan alltså. Jag går och grubblar 24/7, kommer jag ens komma i form fram till December? Är det ens möjligt med tanke på hur mycket till som ska bort? Fan jag får kämpa som en idiot rent ut sagt, äter extremt lite mat (1000kcal), och träna 3-4timmar om dagen på det..  Men, jag har valt det själv och vet att det är tufft, en utmaning i sig, och jag vill bevisa både för mig själv och alla andra att jag kan!
Iaf, skitdag men som slutade på bästa sätt. Underbara Carin, som jag jobbar ihop med ringde på kvällen och frågade om jag ville med och se Carl Einar Häckner. Självklart !! Den mannen kan man ju inte missa när han är här i Mellerud, så jädrans rolig och charmig karl.


Du gjorde min dag smulan ♥

Lite pepptalk från coachen senare gjorde mycket också! Tack. Nu är jag på banan igen ;)


Måndag morgon vaknar jag av en halvtrasig hals. Faaaan, får inte, vill inte bli sjuk.. Tänkte att 45minuter på cykeln skulle inte göra så mycket. Hmmpf, snarare värre. Trasig hals, genomfrusen var det bara att slänga sig i duschen och sen lägga sig soffan och vila innan kvällsjobb. 


Fortfarande lite dålig, men inte så illa som det vart. Legat i soffan hela dagen, var bara en snabb sväng och handlade förut. Räckte gott och väl för mig, skönt att få komma ut lite. 
Men snart är jag tillbaks till träningen !! Får se det lite positivt med o vara sjuk - vila och tokladdad inför gymmet ;)

Mellanmålstips
Äggvitefluff med smak av cookies & cream, varma äpplen med kanel

Vispar 50g äggvita ihop med sötningsströ till ett fluff, tillsätter 5g kasein (cookies&cream). In i frysen en stund. Värmer äpplen med kanel på, sen i med detta i fluffet. Godis.




4 kommentarer:

  1. Ibland är det inte lätt, men de går framåt även de dagar som känns tunga =) så är det ju inte mer än en hobby, kör hårt! ;D Lät himla gott det där fluffreceptet, måste testas. Kram!

    SvaraRadera
    Svar
    1. Visst är det så :) Ja det får du testa. Kram

      Radera
  2. Du har en vilja som få Linda, du kommer att fixa detta! Krya på dig kram fråm mig!

    SvaraRadera

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...