onsdag 19 september 2012

MIRAKELNUDLAR


UTVÄRDERING 
Nu har jag testat. Grymt goda faktiskt! Mättar bra, innehåller inga kolhydrater och minimalt med kalorier, sisådär 5-10kcal. Men däremot så smakar dom ingenting, men det gör ju inget så länge kryddor finns :)

Superenkelt att tillaga. Det var ingen höjdare att öppna paketet, luktade apa. Men man sköljer nudlarna först i ett durkslag i ungefär 1 minut. Kokar dom sen i 1 min - färdigt!
Man kan göra som jag gjorde, slängde i dom i stekpannan tillsammans med nötfärs, eller varför inte som nudlar i en wok.


Ni hittar dom här


Det finns även flera varianter, ris och fettuccini också. Och självklart har jag gjort en beställning på det med. Det här ska bli skoj att testa! :)




1 kommentar:

  1. Jag testade ett par liknande för någon vecka sen, fitnessnudlarna. Men de hade så konstig konsistens :S Är dessa av typ samma stuk tro?

    SvaraRadera

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...