lördag 1 september 2012

Ingen sovmorgon

Nä nu har det hänt igen. Min kropp är verkligen inställd på att vakna nu, nån sovmorgon är ju inte tal på. Kl.4:30 ville jag visst vakna idag, ååh va trött jag blir.. Försöker att somna om men nae det kan jag glömma ;)

Ska ligga kvar här i sängen en stund innan jag går upp. Först vägning och mätning, sen en god efterlängtad lördagsfrukost. Kör ett benpass idag hade jag tänkt, blev ju inte av igår effersom jag jobbade och bra är väl det för då har jag ju laddat med lite extra energi! :)
I eftermiddag ska jag ut och äta med några på jobbet, ska bli sååå himla kul! :) Ett gött tjejgäng oså lilla Micke på ett hörn :) Efteråt drar vi vidare hem till Alexandra, käkar gött, dricker (dom, inte jag) ;) , bara umgås helt enkelt! Myyys

Published with Blogger-droid v2.0.6

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...