lördag 1 september 2012

PERFEKT START


God morgon Lördag 

En lugn och mysig morgon med god frukost och tända ljus här hemma, när det fortfarande var svart ute.
Vi kan väl börja med det roligaste :) Vikten och mina mått 
Förra veckan när jag pratade med coach Madde om vikten, då jag gick ner 0,8kg så sa vi det att jag satsar på 1 kg denna veckan. Och här kommer resultatet;

Vikt: -1kg. Nu är jag nere på 59kg , weeiii. I fucking did It !!
Midja: -0,5cm 
Längst ner vid naveln: -2cm
Höft: -1,5cm
Biceps: -0,5cm 
Bröst/rygg: -0,5cm 
Spänt läge: -0,5cm
Insida lår: -0,5cm
Spänt: -0,5cm

Nu börjar jag verkligen se i spegeln också att saker å ting händer på min kropp :) Känns så jäkla skönt!

___________________________________

Lördagsfrukost 

På den övre bilden; kesella med proteinpulver, rågfras, mandlar och kokos & kanel/pepparkakskryddat kaffe
Nedre bilden; Nybakat bröd med ost, skinka, paprika & ett ägg. 

Nybakat bröd på morgonen, blev inspirerad av Madde. Supergott och enkelt! Här har ni receptet!
Gjorde om det lite och använde mig av mer kryddor som pepparkakskrydda och vaniljpulver, lite nötter i och rivna morötter. 

Okej, nu börjar jag också känna efter hur lite jag verkligen orkar äta. Orkade lite mer än hälften av kesellaröran och ägget orkade jag inte ens haha. Men det var mums! :) Blir nog macka som mellis innan gymmet :)


1 kommentar:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...