söndag 2 september 2012

Gårdagen


God morgon!

Här är det en trött Lindis, kom hem vid 2 inatt och somna strax efter det. Inte det roligaste när klockan ringde halv 9 och jag bara var tvungen att gå upp för jag hade tid i tvättstugan. Men men, skönt sen när det är gjort.
90 minuters kardio står på schemat också, får bli cykeln här hemma framför nåt på datorn. Ååh idag är jag seeeeg ..


Igår kväll var en riktigt lyckad kväll. Det var så himla kul, har inte skrattat så mycket på jag vet inte hur länge. Vi är allt ett gött gäng vi vikarier :) Det gillar vi !! Först lite käk på restaurang sen åkte vi hem till Alexandra.


Vi spelade massor av sällskapsspel :)

Pyjamas på för damerna, myyys !

Detta får vi göra om igen tycker jag :)
Nähä nu får jag springa ner till tvättstugan.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...