fredag 14 september 2012

ENERGI


Mycket gott åkte ner i min mage igår, vilket resulterade kanon benpass imorse!! :) Morgonkardion gjordes här hemma på cykeln i 90 minuter, även det gick i rasande fart.

  Och i vanlig ordning - knäböj. En 4a på 110kg PB !! Och även PB i frontböj på 60kg, det är väl rätt okej..? Kan tycka den är lite trixig, men nu när jag fått mitt nya upplägg så är det enbart frontböj. No more knäböj, bye bye! Ska allt komma upp i högre vikter där med så småningom ;) 



Nytt kost och träningsupplägg
Nu är det fan tufft !! Kosten är helt annorlunda - halva veckan low carb, andra halvan low fat. Ska bli spännande och se hur min kropp reagerar på det, förhoppningsvis positivt :)
Träningen är stenhård. 
Löpning 3 ggr i veckan
Morgonpromenad 2ggr i veckan + 90 minuter kardio 1 gång i veckan. 
Som vanligt styrketräning 5ggr i veckan, och efter varje pass 60min kardio som varierar allt från cykel, gåband med kraftig lutning och crosstrainer. 

Let's do this!! 



1 kommentar:

  1. Jisses! Tycker att du är så jävla stenhård som tutar på med all denna cardio. Nu är vi snart där :D
    Kämpakämpa!

    SvaraRadera

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...