onsdag 12 september 2012

En dag att se framemot


Nu pratar jag om imorgon. En helt vanlig Torsdag för vissa , men för mig innebär det vila från gymmet och dessutom en fri dag som jag får göra preciiis vad jag vill med :)
Mamma fyllde år i söndags, eftersom hon inte fick nån present av mig då jag var i Stockholm så ska jag bjuda henne på mat. Suprise suprise kommer det bli :)

Triggerpunktsmassage på förmiddagen, sedan kommer min bror förbi och ska hjälpa till med den lilla överraskningen :)
Jag jobbar hela helgen så då passar det bättre med en fri dag imorgon. Kommer bli en kanondag!



Axlar och mage på förmiddagen, passet gick super. Med bra kontakt, härligt pump och ökning i vissa övningar :) Känner mig stark trots det lilla jag får i mig i matväg. 


2 kommentarer:

  1. Härligt med fridag mitt i veckan! :D Ha så trevligt med mamsen =)

    SvaraRadera
    Svar
    1. Det är inte fy skam :) Ja, det ska bli mysigt!

      Radera

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...