lördag 1 september 2012

HÄRLIG DAG


Trots att jag är megatrött så är jag på ett sjuhelsikes bra humör! :D Idag är en riktigt bra dag.
Efter min frukost tog jag en liten powernap, sen ett mellis som blev nybakat bröd med ägg på ena, ost och skinka på andra, i med lite PWO och aminosyror strax innan jag skulle iväg sen var jag redo för ett brutalt benpass!! Personligt bästa i knäböj , har jag sagt att jag älskar den övningen? Nä okej, men den är KUNG!
105kg 8 reps. Var inte i närheten av 90kg idag, tresiffrigt alla 4 set!


Resten av passet såg ut såhär; 
Frontsquat 4*8
Benpress 4*10 superset Stående vadpress 4*10
Benspark 5*8 superset Sittande vadpress 4*8

40 minuters kardio på detta sen var jag nöjd! :)


Nu har jag fått duschat och målat mina ögonbryn, ska snart göra mig iordning inför ikväll :) 


Förra sommaren i Turkiet med min underbara fina vän, saknar dig så!!
Som också kommer hjälpa till backstage i December på Luciapokalen med sminkning och stöttning
Massa LOVE till dig! 



2 kommentarer:

  1. Ååå gumman!! Saknar dig med sååå mycket!!! <3
    Snart ses vi! Äntligen! Stöttar dig till 10000!! du är så duktig, så stolt över dig min fina vän <3 Älskar dig! <3

    SvaraRadera
    Svar
    1. Äntligen!! Ska egentligen inte vara borta från varann så länge ;) Älskar dig ♥

      Radera

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...