tisdag 11 september 2012

Teamträff dag 1


Nu är jag tillbaka, äntligen hemma igen! Som man säger borta bra, men hemma bäst. Stämmer verkligen! Självklart är det kul att åka iväg, men inte så kul att bo i en resväska direkt. Sen är det lite som att mina rutiner rubbas, o det gillar jag inte ;) Arbetsskada (jobbar med autister) , eller bara en planerare helt enkelt ;)

Lördag morgon vaknade jag upp hos teamisen Emma, som var gullig o lånade ut sovplats. Fick i mig frukost och sen skulle jag själv ta mig till World Class i stan... bland tunnelbana, pendeltåg.. you name It.
Vägen dit som i vanliga fall skulle tagit 10-15 minuter, tog mig mer än 1 timme !! Liten filur från en bonnhåla till helt själv i storstan, jo tjena haha.
Men jag kom fram tillslut :) Körde igenom bröst och armar snabbt.




Sedan stack några av oss och köpte lunch innan vi skulle lyssna på Maria Eriksson, SKKF-domare. Som även har tävlat i både byggning, bodyfitness och athletic fitness. Hon pratade om just framträdandet på scen, om dräkter, färg, smink osv. Riktigt bra och otroligt intressant! Tog åt mig vartenda  lilla ord hon sa :)


Nästa punkt på schemat - T-walk! 
Petra Kardell som höll i detta. Grymt duktig och stenkoll på hur man ska röra sig på scen och dessutom gå i klackar. Underbar och ödmjuk människa! 















Lite mer träning för min del innan jag kunde göra mig iordning inför kvällen. Hela gänget gick ut och åt, samma ställe som sist vi var i Sthlm - KingTan. Asiatisk restaurang som bjuder på mongolisk bbq, Thaibuffé och sushi. Ja ni hör ju själva hur jäkla gott det låter. Man äter ju mer än vad man borde ;)



Jag somnade gott sen! Bara att ladda om batterierna till nästa dag för uteträning som Madde knåpat ihop :)
Mer om den dagen kommer senare. Nu måste jag iväg och träna :)


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...