tisdag 20 november 2012

BACK ON DIET


Då var det dags igen 
Efter lite funderingar fram och tillbaka om jag skulle väntat till slutet av December eller om jag skulle köra igång nu, kom jag fram till att jag kör nu. KÖR´BAA!!
Vikten har skenat iväg, sisådär 5kg och måtten är jag garanterad på att det också har skenat iväg. Känner ju med andra ord på kläderna. Inte roligt alls, röva växer och tuttarna växer. Kuuul, NOT. Eller ja, gillar mina former men det växer väldigt fort alltihop ;)

Då kanske ni är nyfikna på hur det kommer se ut?
Jag kommer alltså köra Periodisk fasta, 16/8 timmars fastan. 
Alltså jag fastar fram till klockan 12, och sedan har jag ett ätfönster på 8 timmar fram till kl.20. För att sen fasta till nästa dag kl.12, så rullar det på så.
Jag kommer att dricka BCAA varannan timme från det jag vaknar tills det är dags för första målet och utöver det blir det kaffe och lightdrycker.


5ggr i veckan gym med intervaller efter varje styrka, 4ggr i veckan 60 minuters kardio i form av promenad/cykla och 1 gång i veckan en timmes kardiopass som är lite tuffare. 

Det här ska bli jäkligt roligt att testa, det jag har läst är grymma resultat och gillas av många. Det som jag kan tycka kanske kommer bli lite tufft är frukosten, jag älskar frukost men det är bara att bita ihop. Så imorgon kör jag igång igen!! :)


4 kommentarer:

  1. Ska bli kul att föja din fortsatta resa och nu med detta nya upplägg! Håller med ovanstående kommentar - spännande!! Kram

    SvaraRadera
    Svar
    1. Jo detta ska bli spännande och se hur kroppen svarar på detta! :) Än så länge känns det bra, bara min frukost jag saknar men nån gång får jag väl äta den också ;)

      Radera

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...