torsdag 22 november 2012

Uppdatering PERIODISK FASTA

Kör en liten snabb uppdatering om hur det går. Viktmässigt vet jag inte alls, för väger mig inte för tillfället. Vill inte stressa upp min stackars kropp, kollar istället i spegeln och på kläder.
Trodde faktiskt det skulle gå käpprätt åt skogen på morgonen utan frukost, men det går faktiskt bra känner bara av yttepyttelite hunger men inte alls den känslan jag-kommer-dö-närsom-helst ;)
Det är ju inte direkt så att jag längtar till första målet kl.12 ...vit fisk.. Uuuh! (sitter o möler i mig det nu, går trögt...)
Äh får längta till riskakorna som jag får mumsa på sen ;)

Klockan ringde 4:30 imorse, 35minuter på cykel ute och resten av tiden körde jag på hojen inne. Så alltså, no food från det jag vaknade till nu kl.12. Gick förvånansvärt bra, det här kommer gå galant känner jag på mig :) Tagga tagga !! Efter jobbet blir det ett axelpass och intervaller :)

Published with Blogger-droid v2.0.9

1 kommentar:

  1. Så kul att du redan är på G igen! Ska bli jätte spännande att se kroppens respons på fastan. Grym du!

    SvaraRadera

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...