onsdag 7 november 2012

Vatten vatten ..




bara vanligt vatten

Nu är det inte så roligt längre.. Min kropp växer på alla håll o kanter haha, okej riktigt så är det inte. MEN .. men nu är det såhär mina bröst är just nu som två stora meloner som vägrar sluta växa, det är inte kul !! Åh ryggen gör ont pga det. GILLAS INTE. Min jacka som jag innan fick igen dragkedjan på, får jag inte ihop just runt tuttarna och min purefitness-jacka får jag inte ens igen .. där uppe.. Huuuhh :(  Mina tunikor som en gång i tiden passade, sitter nu lite väl långt upp pga av melonerna som sticker ut lite väl mycket haha, jo men livet är la härligt ;) 


Nåt positivt av det här är isf att jag fått tillbaka min lingonvecka, men som i sig då gör att jag lägger på mig äääännu mer vätska (woho) + att jag är sugen på all jäkla skit. Ni vet mitt naturgodis och Ben&Jerry, bara det också :P 
Hepp, sluta klaga nu kunde vart värre. Imorgon är det en ny dag, nya tag !! 




1 kommentar:

  1. Nästa år är ditt år! Det kommer att bli så jävla bra :)

    SvaraRadera

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...